Centrum Kultury i Sztuki w Koninie zaprasza do udziału w szkoleniu.

Dla kogo?
– samorządowe instytucje kultury;
– organizacje pozarządowe, prowadzące działalność statutową w obszarze kultury, sztuki, ochrony dziedzictwa narodowego;
– podmioty gospodarcze prowadzące działalność w sferze kultury, sztuki, ochrony dziedzictwa narodowego;
– placówki oświatowe.

Cel szkolenia
Celem spotkania jest nauka reguł rządzących skuteczną komunikacją na Facebooku – od etapu ustalania strategii przez umiejętność oceny efektywności komunikacji po rozeznanie świata analityki mediów społecznościowych.

Wiedza / umiejętności / dobre praktyki

10:00 – 12:00 Strategia działań na Facebooku
• Grupy docelowe na Facebooku – jak je określić, znaleźć i skutecznie zachęcić do aktywności na naszej stronie?
• Definiowanie celów obecności na Facebooku oraz mierniki efektywności prowadzonych działań.
• Branding na Facebooku – na co zwracać uwagę
12:00 – 14:00 Komunikacja Facebooku
• Audyt treści na Facebooku – jak podsumować i ocenić dotychczasową komunikację?
• Treści, które lubią ludzie – sprawdzone formaty postów
• Plan treści i harmonogram – co powinny zawierać?
• Zasady funkcjonowania Facebooka i ich wpływ na dobór formatów oraz tematów komunikacji
14:00 – 16:00 Reklama i analityka
• Skuteczne reklamy na Facebooku – przykładowe teksty, szablony grafik
• Analityka Facebooka (Facebook Insights) – jak czytać statystyki, które dostarcza Facebook?
• Reklama na Facebooku – przegląd narzędzi i możliwości

UWAGA! Wymagany jest własny laptop.

Czas trwania
Jeden dzień – 6 godzin szkoleniowych
Przerwy – w liczbie zależnej od potrzeb; a kawa na doładowanie baterii dostępna przez cały czas i coś słodkiego!

Prowadzący / trener
Artur Jabłoński – zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji, przez MŚP, po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.
W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał, koordynując działania marketingowe i projekty komunikacyjne w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”.
Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.

Termin: 29 października 2019 r, godz. 10.00 – 16.00

Miejsce: Centrum Kultury i Sztuki w Koninie, ul. Okólna 47a, 62-510 Konin

Koszt: 150 + 23% VAT. W przypadku gdy szkolenie jest opłacane ze środków publicznych nie doliczamy VAT.
Cena obejmuje wartość merytoryczną, materiały szkoleniowe oraz serwis kawowy.
Płatności należy dokonać w kasie CKiS lub na konto: Santander Bank Polska S.A. 17 1090 1199 0000 0000 1900 2776

Rekrutacja:
Aby zapisać się na szkolenie należy przesłać do 22 października wypełnioną kartę zgłoszenia pocztą tradycyjną, elektroniczną lub faksem. Liczba miejsc ograniczona.

Kontakt w sprawie szkolenia:
Renata Rudowicz
Centrum Kultury i Sztuki w Koninie
ul. Okólna 47a
62-510 Konin
tel./fax (63)243 63 50/51
mail: r.rudowicz@ckis.konin.pl

Komenatrze są wyłączone