Centrum Kultury i Sztuki w Koninie zaprasza do udziału w szkoleniu.

Dla kogo?
– samorządowe instytucje kultury;
–  organizacje pozarządowe, prowadzące działalność statutową w obszarze kultury, sztuki, ochrony dziedzictwa narodowego;
–  podmioty gospodarcze prowadzące działalność w sferze kultury, sztuki, ochrony dziedzictwa narodowego;
–  placówki oświatowe.

Cel szkolenia
Trudno dziś mówić o uczestnictwie w kulturze, nie wspominając o audience development (budowaniu/rozwoju publiczności). Cóż to takiego? Ano właśnie…
Serdecznie zapraszamy na jednodniowe, intensywne szkolenie wprowadzające do koncepcji!

Wiedza / umiejętności / dobre praktyki
–  Co powinno być celem organizacji/instytucji kultury: poszukiwanie wciąż nowej publiczności, zwiększanie frekwencji, czy może pogłębianie relacji?
–  Długofalowa praca z kilkoma, czy jednorazowa z dziesiątkami tysięcy odbiorców? I kto powinien o tym decydować?
–  Czym są organizacje nastawione na publiczność?
–  Co wiemy o swojej publiczności?
–  Czy odpowiadanie na potrzeby publiczności musi oznaczać rezygnację z jakości i wolności artystycznej?

W programie m.in.:
–  wprowadzenie do koncepcji budowania publiczności: definicje, różne podejścia, praktyczne przykłady „audience development w działaniu”,
–  organizacja nastawiona na publiczność: co to takiego, czym się charakteryzuje i czy warto być taką organizacją,
–  jak i od czego zacząć proces budowania publiczności w organizacji/instytucji: od wizji, misji i strategii do planu budowania publiczności,
– (po)znać swoją publiczność – narzędzia w użyciu.

Będzie intensywnie, ale nie męcząco, energetycznie i praktycznie!
Aby było jak najbardziej praktycznie i „w punkt”, to każdy uczestnik/uczestniczka szkolenia może podzielić się z nami swoimi codziennymi wyzwaniami dotyczącymi relacji oraz pracy z publicznością.

Czas trwania
Jeden dzień – 6 godzin szkoleniowych
Przerwy – w liczbie zależnej od potrzeb; a kawa na doładowanie baterii dostępna przez cały czas i coś słodkiego !

Prowadzący
Agata Etmanowicz – Fundacja Impact

Kim jesteśmy i co czyni nas wyjątkowymi?

– jesteśmy pierwszą organizacją w Polsce, rozpowszechniającą koncepcję audience development
– mamy doświadczenie tysięcy uczestników warsztatów, ale też doświadczenie pracy indywidualnej z organizacjami/instytucjami, zarówno dużymi i małymi, publicznymi, jak i pozarządowymi
– zgromadziliśmy doświadczenia wsparcia procesów badania publiczności z małych miasteczek i metropolii w Polsce, w Unii Europejskiej oraz państwach Partnerstwa Wschodniego
– nie lubimy się nudzić, więc wymyślamy, testujemy, ulepszamy, a potem stosujemy własne formy pracy warsztatowej
– każdą organizację/instytucję traktujemy indywidualnie, każde rozwiązanie jest „krojone na miarę”
– mamy na koncie pięć publikacji, dotyczących budowania publiczności (trzy drukowane oraz dwie w formie specjalnych wydań Magazynu Purpose)
– każda osoba w składzie jest praktykiem w dziedzinie kultury – realizowała własne projekty, jest/była związana z instytucją kultury
– zależy nam na tym, aby instytucjom/organizacjom kultury lepiej się pracowało, by były szczęśliwsze, i żeby to przekładało się bezpośrednio na ich relacje z publicznością! Tak po prostu:)

Termin: 27 września 2019 r, godz. 9.30 – 15.30

Miejsce: Centrum Kultury i Sztuki w Koninie, ul. Okólna 47a, 62-510 Konin

Koszt: 150 + 23% VAT. W przypadku gdy szkolenie jest opłacane ze środków publicznych nie doliczamy VAT.
Cena obejmuje wartość merytoryczną, materiały szkoleniowe oraz serwis kawowy.
Płatności należy dokonać w kasie CKiS lub na konto: Santander Bank Polska S.A. 17 1090 1199 0000 0000 1900 2776

Rekrutacja:
Aby zapisać się na szkolenie należy przesłać do 20 września wypełnioną kartę zgłoszenia pocztą tradycyjną, elektroniczną lub faksem. Liczba miejsc ograniczona.

Kontakt w sprawie szkolenia:
Renata Rudowicz
Centrum Kultury i Sztuki w Koninie
ul. Okólna 47a
62-510 Konin
tel./fax (63)243 63 50/51
mail: r.rudowicz@ckis.konin.pl

Komenatrze są wyłączone