Przejdź do treści

Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej Epicentrum Kultury

Jesteśmy świadomi tego, że dostępność jest procesem, nad którym pracujemy każdego dnia.

Centrum Kultury i Sztuki w Koninie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej aplikacji mobilnej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności ma zastosowanie do aplikacji mobilnej Epicentrum Kultury dostępnej na urządzenia mobilne z systemem Android oraz IOS.

Data publikacji aplikacji mobilnej: 2021-02-26.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2025-05-25.

Stan dostępności cyfrowej

Aplikacja jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej. Aby osiągnąć pełną zgodność, konieczne są dodatkowe poprawki i optymalizacje, które aktualnie są na etapie wdrażania.

Skróty klawiszowe

W aplikacji można używać standardowych skrótów klawiaturowych.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

Deklarację sporządzono dnia: 2025-05-25

Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2025-05-15.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o https://www.gov.pl/web/dostepnosc-cyfrowa/deklaracja-dostepnosci-w-aplikacjach-mobilnych
oraz Wytyczne dla dostępności treści internetowych (WCAG) 2.1

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

– Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Tomasz Musielak i Łukasz Wesołowski.
– E-mail: t.musielak@ckis.konin.pl l.wesolowski@ckis.konin.pl
– Telefon: (63) 242 38 49

Każdy ma prawo:
– zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
– zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
– wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:
– dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
– wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
– wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Zasady ochrony prywatności, użytkowników aplikacji mobilnej, są dostępne pod adresem https://www.ckis.konin.pl/zasady-przetwarzania-danych-osobowych-aplikacji-mobilnej/