Przejdź do treści
Centrum-archiwum 9 października 2020

Skuteczna promocja na Instagramie

Centrum Kultury i Sztuki w Koninie zaprasza do udziału w szkoleniu.

 

Dla kogo?

  • samorządowe instytucje kultury;
  • organizacje pozarządowe, prowadzące działalność statutową w obszarze kultury, sztuki, ochrony dziedzictwa narodowego;
  • podmioty gospodarcze prowadzące działalność w sferze kultury, sztuki, ochrony dziedzictwa narodowego;
  • placówki oświatowe.

Cel szkolenia

Nauka reguł rządzących skuteczną promocją na Instagramie – algorytm, treści i reklama. 

Wiedza / umiejętności / dobre praktyki

  • Jak działa Instagram.
  • Od czego zależy, kto widzi nasze treści – i które?
  • Feed vs Stories vs IG TV – co i gdzie publikować?
  • Co publikować w feedzie -metoda pięciu tematów.
  • Aplikacje do obrabiania zdjęć, dzięki którym zbudujesz wartościowy wizerunek profilu. 
  • Co publikować na Stories i jak zwiększać zasięgi profilu.
  • Dobieranie hashtagów, lokalizacji, itd.
  • Jak promować profil na Instagramie.
  • Jak dobierać grupy docelowe na Instagramie.
  • Jak reklamować nasze treści do właściwych odbiorców.

UWAGA! Liczy się kolejność zgłoszeń. Uczestnicy zobowiązani są do zabranie ze sobą laptopa. W razie konieczności szkolenie odbędzie się on-line.

Czas trwania: 6 godzin szkoleniowych

Przerwy: w liczbie zależnej od potrzeb; a kawa na doładowanie baterii dostępna przez cały czas i coś słodkiego !

Prowadzący: Artur Jabłoński – zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji, przez MŚP, po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.

W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał, koordynując działania marketingowe i projekty komunikacyjne w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.

Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”.

Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.

Termin: 9 października 2020 r, godz. 10.00 – 16.00

Miejsce: Centrum Kultury i Sztuki w Koninie, ul. Okólna 47a, 62-510 Konin

Koszt: 250 + 23% VAT. W przypadku gdy szkolenie jest opłacane ze środków publicznych nie doliczamy VAT.
Cena obejmuje wartość merytoryczną, materiały szkoleniowe oraz serwis kawowy.
Płatności należy dokonać w kasie CKiS lub na konto: Santander Bank Polska S.A. 17 1090 1199 0000 0000 1900 2776

Rekrutacja: Aby zapisać się na szkolenie należy przesłać do 2 października br. wypełnioną kartę zgłoszenia pocztą tradycyjną, elektroniczną lub faksem. Liczba miejsc ograniczona.

Kontakt w sprawie szkolenia:
Renata Rudowicz
Centrum Kultury i Sztuki w Koninie
ul. Okólna 47a
62-510 Konin
tel./fax (63)243 63 50/51
mail: r.rudowicz@ckis.konin.pl